CRAZY STUFF FOR THE WEEKEND

13:31 0 Comments A+ a-



Finally it's saturday, the weekend started, summer is upon us, and madness is increasingly rampant; speaking about things rather odd, I couldn't share a "discovery" that I have done on the web, it's a pair of jeans designed by Acquacalda Design, called PicNic pants.

Finalmente è sabato, il weekend è iniziato, l'estate è alle porte, e la pazzia è sempre più dilagante; parlando di cose alquanto strane, non potevo non condividere una "scoperta" che ho fatto nel web, si tratta di un paio di jeans ideati da Acquacalda Design, chiamati i PicNic pants.




These pants are created in a way that when you cross your legs, it forms a surface that helps to consume food during a typical picnic.

Si tratta di pantaloni creati in modo che quando si incrociano le gambe, si forma una superficie che aiuta a consumare i cibi durante un tipico picnic. 

I find that the idea is crazy and brilliant at the same time; if the surface at the crotch area is not enough, there are also side adjustable pockets for drinks, well now you can't complain if you don't know what to wear during a picnic!

Trovo che l'idea sia pazza e geniale nello stesso tempo; se la superficie a livello del cavallo dei pantaloni non vi basta, ci sono anche delle tasche laterali orientabili per portare i drink, insomma adesso non potrete lamentarvi se non sapete cosa indossare durante un picnic!

What prevails in these jeans is for sure the functionality and practicability, who has never had a saturday afternoon with a picnic lunch sitting on a lawn and had difficulty on where to place the food?
Surely now we will have no more of these problems and the weekend at the park is saved!




Quello che prevale in questi jeans è di sicuro la funzionalità e praticità, chi non si è mai trovato un sabato pomeriggio con il pranzo al sacco seduto su un prato e ha avuto difficoltà su dove appoggiare il cibo? 
Sicuramente adesso non avremo più di questi problemi e il weekend al parco è salvo!

Blessed be the web that gives the opportunity to discover these bizarre but fascinating creations.

Benedetto sia il web che da l'opportunità di conoscere queste creazioni bizzarre ma affascinanti.

A weird weekend to everybody! 

Un bizarro weekend a tutti!


Powered by Blogger.